12 juli 2013

Jag gjorde inget speciellt igår, Nefis var sur nästan hela dagen så jag försökte mest roa henne och göra lite pyssel till dopet. På kvällen sprang Elin, Isak och jag 5km i Johannisdalskogen, liiite bättre tid än förra gången så det var bra!
 
Nu har jag ätit frukost så ska ta och diska lite tills Neah säger att hon är hungrig och sen blir det en promenad med Molly. Efter det ska jag kila ner på stan och handla lite presenter tror jag!
 
Ikväll ska jag ut och äta med Johanna och Jossan, vet inte om någon mer skulle följa med också? Vi ska iaf till Gillet troligtvis och fira Johannas 25årsdag i förskott och fira Jossans semester, och käka plankstek så klart, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0