19 juli 2013

Hej på er!
Jag har haft massa kul för mig dom senaste dagarna men det har varit hemligt så jag har inte kunnat skriva om det fören nu. Igår hade vi nämligen en babyshower för Johanna, riktigt roligt var det och jag tror hon blev nöjd! Vi åt olika pajer till middag, gino, godis och popcorn till efterrätt och så drack vi bål. Vi hade även en frågesport som jag gjort, lekte lite lekar och så fick hon såklart presenter till bebisen!
 
Det blev en sen kväll och i morse bökade Neah massor så idag är jag en riktigt trött mamma! Har tvättat lite, pysslat till dopet, busat med N i sängen och tagit en långpromenad med Molly. Nu väntar vi på att Anna ska komma hit och senare när J kommer hem ska vi åka till Arboga och grilla och spela volleyboll med familjen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0