23 juli 2013

Idag har jag stått i köket nästan hela dagen och bakat till Neahs dop på lördag, har gjort två långpannekakor och två andra sorter, så nu har jag sammanlagt åtta olika sorter plus tårta, tror det blir bra! Annars så har jag även tvättat massor, dammsugit, varit ute och gått osv. Jossan kom även över och roade Neah ett tag så jag kunde baka, så snällt!
 
Haha Neah har varit riktigt vild idag! Först fick hon smaka sin första majskrok någonsin och det var verkligen en hitt! Hon smaskade i sig den fort och tyckte det var helfestligt! Sen fick hon sitta med mig och Johan i sin matstol när vi åt och då gjorde hon små bitattacker och bet i en handduk som låg i stolen, haha! Vi höll på att skratta ihjäl oss åt henne! Tokfian! Dock blev hon nog trött av allt bus för hon somnade mitt i maten så nu får jag se när hon vaknar och vill ha mat i natt!
 
Nu ska jag ta och varva ner och kika lite på Greys innan det är dag att sova!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0