26 juli 2013

Hej på er!
Orkade aldrig blogga igår men tog iaf en 7km lång pw med Jossan vid lunch, tog vattenpaus hos hennes föräldrar också och pratade en stund. Sen kom hon hit så solade vi lite på balkongen och när J kom från jobbet så fick han ta Neah så åkte Jossan, jag och Anna och badade, mys!
 
Idag vaknade jag vid åtta och smög upp och bakade ett par kakor, sen har jag tagit mig en sväng till affären och nu håller jag på och packar alla kakor och saker som ska med dit vi ska ha fikat till dopet. Kl 13 ska jag och Jossan hämta nyckeln och sen är tanken att vi ska börja duka och fixa inför i morgon. Ikväll ska jag även hämta tårtorna och det ska bli såå kul att se hur dom blev!
 
Nej nu ska jag leta på kläder som man inte smälter bort i och packa det sista innan Jossan kommer, tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0