28 juli 2013

Vilken bra dag vi hade igår!
Dopet var superfint och dopfikat blev lyckat och alla åt så dom nästan sprack tror jag! Men vi fick ändå mer än en tårta kvar, haha! Efter att alla hade åkt så drog jag, Johan, Neah, Jossan, Johanna, Måns, Anna och Peter iväg och badade en sväng, riktigt trevligt och skönt! Efter det så åkte J, jag och Anna och städade lokalen så vi skulle ha det klart. Sen när vi äntligen landade här hemma så blev det chili nam nam på balkongen med en öl innan vi tog och öppnade alla fina presenter som Neah fått! Anna sov även kvar här, mys!
 
Tack så himla mycket till alla som kom och för dom fina presenterna Neah fått! Och ett extra stort tack till Jossan och Anna för all hjälp och till Johanna och Måns för att ni vill vara Neahs gudföräldrar och att ni sjöng så underbart fint på hennes dop!
 
Idag när vi vaknade så kom Anna och jag på att det vore kul att överraska J med pannkakstårta eftersom det är hans födelsedag idag. Så Anna skyndade ut till landet och började att fixa med det medan Neah och jag väckte J med en sång och paket. Efter lite paketöppning så åkte vi ut till landet och åt, mums!
 
Annars så har vi veckohandlat, jag har diskat och nu är snart maten klar. Ikväll blir det kycklingklubbor, klyftpotatis och sallad, sen tårta till efterrätt så klart!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vill ju se bild på alla doppresenter Neah fick! Är så nyfiken på vad alla paket innehöll =)

Svar: Ska försöka lägga in lite bilder ikväll så kommer det nog upp här eller på facebook sen ;)
Sara

2013-07-28 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0