4 juli 2013

Idag har jag en sååå bra dag!
Vid elva kom mamma hit och så skulle vi till big inn och kika men då hittade jag inte min plånbok, letade typ en timme men det visade sig senare att jag hade gömt den i bilen när jag åkte till Arboga sist, haha!
Men ja, vi gick dit och kikade lite, Neah fick en boll av mamma, riktigt intressant var den! Sen bjöd mamma på thaimat, sååå gott! En riktigt bra dag verkligen, kul att få umgås lite med mamma!

Vid tre åkte mamma och då kom Jossan över med en stor melon så vi har tittat på film och ätit melon, mums! Nu ska vi kasta på oss träningskläder och springa intervaller i teknikbacken!

Hämtade förresten ut ett paket från Sandra idag med massa fina kläder, tack Sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0