Dom tre viktigaste månaderna!

Idag fyller jag tre månader och på dom här månaderna har det hänt massor och jag har lärt mig många saker!
Jag kan nu rulla från mage till rygg, jag ler ofta men kan även se väldigt sur ut! Jag vet vad jag vill och när jag vill ha något så vill jag ha det helst igår. Jag har även lärt mig att skratta lite fast ibland blir jag rädd av ljudet och bestämmer mig för att gråta istället.
När mamma pratar med mig i en spegel är det oftast jätteroligt! Men ibland är det en ledsen bebis i spegeln och då tycker jag så synd om den att jag gråter..

På kvällarna när mamma och pappa tycker att jag ska sova så lägger dom mig i min säng och säger god natt, egentligen skulle jag kunna somna direkt för jag är oftast ganska trött men det är så mycket roligare att spotta ut nappen och få mamma och pappa att komma springandes in och stoppa i den! Helst ska man göra det flera gånger, då är det riktigt roligt!

Jag har även märkt att jag kan göra massa ljud. Jag kan skrika jättehögt med ljusa och mörka toner, fast mamma säger att man inte får ha så roligt klockan sex på morgonen, men det har jag ändå! Ha! Sen kan jag spotta också, oj vad impade mamma och pappa blir då!

Men det roligaste jag gjort på dom här månaderna är i alla fall dom gånger pappa och jag har varit hemma själva och jag bajsat hela blöjan full och lite till! Oj vad pappa blir helt till sig! Och då får man bada, det gillar jag!

/ Neah Claesson, tre månader gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0