Min och Neahs dag!

Det blev inget besök av Johanna I idag tyvärr, hon hade sån huvudvärk så vi ska försöka ses en annan dag i veckan. Istället så blev det lite Greys kikande och sen tog Neah och jag oss en promenad till Ica och köpte hundmat och hämtade ut ett paket från gymgrossisten, J och jag har beställt lite proteinpulver osv. Sen slappade vi ett tag på balkongen, jag i en solstol och Neah i babysittern i skuggan, mys!
När J kom hem så blev det en promenad och efter det passade jag på att smaka mitt proteinpulver, jag blandar det med mjölk eftersom jag får i mig så lite mjölkprodukter och jävlar vad gott det var! Hoppas den ger resultat också! Kommer få låsa in det så jag inte är där och dricker hela tiden! haha!
 
Nej nu ska jag laga klart maten!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0