Mitt underbara liv!

Jag har verkligen ett underbart liv och jag har allt jag någonsin kunnat drömma om!
Jag har världens finaste pojkvän, sambo och festman som alltid ställer upp och gör allt för mig. Världens underbaraste, sötaste och snällaste bebis! Mina sväron är verkligen drömsväron och dom betyder så otroligt mycket för mig! Jag har världens bästa vänner som jag vet alltid står vid min sida och att en av dom dessutom är min svägerska gör allt så mycket bättre!

Jag har även världens bästa mamma, pappa och syskon som jag älskar till månen och tillbaka och som jag skulle göra allt för, precis som jag vet att dom skulle göra för mig. Att dom sen har precis samma humor, det är det bästa av allt! Även mina syskonbarn är så underbart fina och Neah kommer ha så kul med dom när hon växer upp!
Skulle jag få ändra på något så önskar jag dock att min familj bodde lite närmare mig så jag kunde träffa dom oftare än jag gör nu.. Men på något sätt så blir det ju lite extra speciellt när man då packar in sig i bilen och åker iväg!

Jag har verkligen dom bästa personerna runt mig dygnets alla timmar och jag hoppas att alla får känna den kärleken, tryggheten och vänskapen från sina när och kära som jag gör!

Jag älskar er alla!


Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2013-07-13 @ 21:15:59
Postat av: Elin

Älskar dig lillskit >3
Det är bara att du o lilla familjen flyttar till stora metropolen Arboga, så får vi lite närmare =)
Kram

2013-07-13 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0