2 juni 2013

Hej på er!
Söndag nu igen alltså, blöh! Har alltid söndagsångest fast jag inte själv jobbar men har alltid lite ångest för att J ska jobba, vill ju ha honom hemma med oss! Men men, den här veckan är ju bra med en röd dag osv!
 
Idag har vi varit en sväng till h&m, hittade en klänning som jag ääälskar som jag ska ha på midsommar och sen veckohandlade vi. När vi kom hem så städade vi och sen kom Johans släktingar hit, Jeppe, Sussi och Jacke, vi fikade och umgicks ett tag, himla trevligt! Neah fick fina presenter också och passade på att testa rösten lite extra med brölande och skrik bara för att tacka, haha! Hela helgen har hon smajlat och "pratat"/skrikit massor, alltså inte "jagärledsen" skrik utan mer, upptäcker sin röst skrik, sååå kul!
 
Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen och planera min vecka lite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0