27 juni 2013

Fyyy fan vilken jävla natt! Igår innan Anna och jag drog ut och sprang så fick jag för mig att vi skulle testa att dricka en varsin Celsius (massa koffein så man ska orka mer) och ja man fick ju världens kick av dom, dock blev det nästan som en nikokick så jag mådde illa och blev helt vimsig, men jävlar vad bra man sprang på dom! Men, jag som aldrig får i mig koffein annars (dricker lixom inte ens te) reagerade ju rätt rejält. Låg vaken till tre i natt speedad som en hamster på tjack och sen efter det vaknade jag ca 3ggr per timme fram till klockan sex och efter det vaknade jag var femte minut, halv åtta gav jag upp helt.. Så ja, aldrig mer det där på kvällen!
 
Nu börjar jag dock känna mig lite tung i huvudet så får se om jag ska vila en stund eller ta mig ut på en promenad.. Vid tolv kommer Anna hit och så ska vi (läs hon) göra bananpannkakor till lunch, mums! Sen ikväll kommer en tjej och lämnar av en "stående" damsugare som jag köpt! Ska även passa på att beställa lite proteinpulver idag!
 
Nu när jag klarade att springa fem km så skulle jag få en belöning, hade bestämt att jag skulle köpa xlash för att odla lite ögonbryn där dom inte växer så bra, haha! Ska kika lite vad det kostar och se om det är något jag kan köpa snart eller om jag ska vänta lite..
 
Nä nu måste jag ta tag i och göra något.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0