Drömmar!

Idag sitter jag och drömmer om massa saker jag skulle vilja köpa, tänk om man var gjord av pengar!
Det jag mest vill ha är som alltid ett hus, men som det ser ut idag så verkar det ju tyvärr inte vara det lättaste att fixa, drömmen vore ju om man kunde hitta ett hus att hyra! Sen skulle jag vilja ha en bil till så Neah och jag kunde göra massa utflykter, en mysig "barbapappanalle" till Nefis och en sån där smidig damsugare så jag kunde dammsuga bort Mollys äckliga hår varje dag!
 
En ställbar säng vore också helt underbart! Tänk vad skönt när man matar Nefis på natten eller att halvligga och läsa i! Dock skulle det vara skönt med en ny säng även om den inte är ställbar för våran börjar bli så sliten! Men ah, kanske efter sommaren!
 
Nej nu ska jag ut på blocket och drömma vidare! haha!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0