Idag är en bra dag!

Idag vaknade jag till en bebis med ett stort leende och som direkt började "prata" med mig, älskade skruttan! Efter frukost, gos och lite sånt så kom Anna hit och vi gick iväg och käkade sushi till lunch, galet gott! Blev en sväng på stan också, köpte inget kul alls utan bara nya pipar/nappar till nappflaskorna. När vi var på väg hem från stan fick jag ett samtal om att Neah har fått en plats på babysimmet i Arboga i höst. Vi har stått som reserv ett tag så det är såå kul att vi fick en plats! yeey! 
Anna drog sen hem vid fyra typ och när Johan kom hem vid fem tiden så drog jag på mig träningskläderna och joggade ut till sväronen och lånade en bil tills i morgon.
    Nu på kvällen har jag även hunnit att boka doptårtor hos Anette, ska bli såå kul att se hur dom blir sen!
 
Nu ska jag snart ta och lägga mig och läsa en stund innan det är dags att sova tror jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0