Måndagslyx

Vilken bra kväll/eftermiddag vi har haft! Vid tre tog jag mig en promenad med Molly och sen efter det drog jag ut och sprang med Neah i vagnen. Sjukt jobbigt att koncentrera sig på att springa på gräs och samtidigt styra vagnen som jag hade bredvid mig på asfalten, men det gick! Efter det drog jag hem och gjorde lite styrke/busade med Neah, haha! Senare kom Måns och Johanna hit och hämtade oss, Johan också så klart och så åkte vi till Slagsta och åt glass. Haha andra gången på några dagar jag är där och jag ska dit typ nästa vecka men det är ju såå sjukt gott! Får träna lite extra helt enkelt!
När vi kom hem blev det mat och ett bad för Neah innan vi la henne i sin säng och när jag kollade till henne typ två minuter senare så sov hon redan gott, mys! Själv har jag ätit varma mackor och nu ska jag ta och lägga mig!
 
Dagens bästa är dock att Måns och Johanna sa ja till att bli Neahs gudföräldrar, wihii! Neah blev så glad! Även om glassen ligger tätt där efter, haha!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0