Till min stora "lilla" kärlek!

Tänk att du mitt lilla hjärta på minuten redan är två månader gammal, att så himla mycket har hänt på den här korta tiden och att du på dom här två månaderna har blivit den viktigaste i mitt liv, den jag skulle göra precis allt för!
 
Jag älskar dom små ljuden du gör när du sover, dock inte dina björngrymtningar, men att du låter och sova så mycket på nätterna, det älskar jag! Jag älskar hur du njuter när du äter, att jag får tårar i ögonen av stolthet och glädje när du ler. Jag älskar din lukt när jag begraver näsan i ditt mjuka hår och jag älskar att se hur lugn du blir när jag smeker din kind. Jag älskar att du börjar le och prata så fort jag närmar mig dig och jag älskar att känna hur trygg du är hos mig och att veta att jag är en av dom viktigaste i ditt liv.
     Jag älskar hur förvånad du blev här om dagen när du råkade pilla upp ett finger i näsan på dig själv och jag älskar att du kan fisa högre än någon annan jag känner. Jag älskar att du alltid gör dom äckligaste bajsblöjorna när det är Johans tur att byta och jag älskar att du inte bajsade på mig när vi badade ihop, även fast jag vet att du försökte. 
 
Jag älskar dig så otroligt mycket och att just du är en blandning av min stora kärlek och mig gör att jag älskar dig tusen gånger mer!
 
Min fina dotter, du är mitt allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0