12 mars 2013

Morsning!
Snart dags att dra till jobbet, jag längtar till lunchen för idag har jag korvstroganoff i matlåda, min absoluta favorit, haha! Sjukt att halva veckan snart har gått, har snart bara en vecka kvar att jobba, lite tråkigt men samtidigt så himla skönt! Ska bli skönt att bara vara hemma och vila!
 
Igår efter jobbet så var J och jag till måleribolaget och köpte färg till gungelefanten och gungstolen, tror det kommer bli riktigt fint när det är klart! Hoppas att J vill ta och börja måla idag, hehe! Tror inte han gör det men man kan ju alltid hoppas!
 
Jag har inte så mycket mer att skriva just nu, det händer ju inte så mycket under veckorna när jag bara jobbar, men det förstår ni nog..
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0