15 mars 2013

Hej där!
Jag håller på och pysslar lite här hemma och gör mig redo för ett besök hos BM kl ett, efter det blir det raka vägen till Västerås för att byta leksaken! Har inte speciellt stor lust egentligen då jag har massa annat jag skulle vilja göra, är sjukt sugen på att baka bullar, kokostoppar och så skulle jag vilja göra olika matbröd. Men men, sånt får väl vänta tills jag går på mammaledighet ist! Dock skulle jag såå gärna vilja testa att baka focaccia, ska se lite hur svårt det verkar vara eller om man ska testa det till kvällen kanske!
 
Ikväll blir det iaf mys delux här hemma! Anna kommer äntligen hit och så ska vi äta massa grönsaker och dipp och titta på sista twilightfilmen. Hon har ju fortfarande inte sett den så det ska bli sååå kul! Så ska hon sova här också, såå mysigt! Har längtat hela veckan!
 
 
Kom på att jag måste ringa f-kassan och se hur det går med mitt ärende om mammapenning, skulle ju behöva fylla i hur jag tänkt vara ledig snart också! Får väl ta tag i det direkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0