22 mars 2013

Jaha och vad har Sara gjort idag då?
Jo jag inledde dagen med en lååång sovmorgon, sov 11 timmar i natt och sen låg jag och drog mig ett tag på morgonen, skönt! Sen har J och jag varit och tankat, hämtat hem elefanten, jag har kollat över min deklaration som jag inte riktigt förstår, har pratat med f-kassan så att dom ska dra lite mer skatt när jag är hemma med bebis och till sist så har jag beställt en tvättmaskin. Hallå vuxenpoäng!
Nu tjatar J om att VI borde baka lite matbröd och ha i helgen, så jag ska väl kika om vi har det som behövs och så kan han få baka sen, hehe!
 
Ikväll ska vi tydligen titta på fotboll, sååå kul.. ehm.. Aja, jag ska duka upp med lite gott att snaska på och sen skiter jag i vad som är på tv, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0