23 mars 2013

Idag vaknade jag vid nio och min första tanke var, "Åh vad jag är uttråkad, vad ska jag göra idag??" Fick sen ligga kvar i sängen till elva för att vänta på att sömntutorna skulle vakna, eller okej ingen tvingade mig men hur kul är det att gå upp själv? Övervägde ett tag där att viska "Det är dags nu" till Jompa, men insåg att han nog inte alls skulle tycka det var lika roligt som jag.. Efter ett tag kom vi iaf upp och nu har jag slängt i mig lite frukost, känner mig inte mätt för fem öre men efter tre mackor, ägg och yoghurt så får det faktiskt vara nog, eller okej, jag orkar mest inte göra iordning något mer..
 
Men jaha och vad ska jag göra idag då? Jag hoppas verkligen J kommer med något bra förslag innan jag dör av tristess, nyss sa han "vi kan ju veckohandla idag ist för i morgon" men hallå, kuuuul, och vad ska jag då göra i morgon??
 
Jag skrev ju ganska nyligen om att jag trodde att jag hade blivit bättre på att bara vara. Skitsnack säger jag nu, det måste varit någon svacka just den helgen för nu kryper det i hela kroppen! Jag hatar att känna att jag bara sitter och glor en hel dag och inte får något gjort.. Hur ska det här gå nästa vecka när J jobbar? Haha! Inte ens bebis roar mig tillräckligt just nu, hon bara sover och sover i magen....
 
Nej nu ska jag tjata lite mer på Jompa och hoppas att han kommer på något skitkul att göra! Han som älskar att bara sitta och glo hela dagarna, välkommen till helan och halvan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0