24 mars 2013

Hej på er!
Hoppas ni har/haft en trevlig helg och att söndagen blir lika mysig och bra!
Själv hade vi det riktigt roligt igår med Peter, Johanna och Måns, vi tittade på en rolig film och sen spelade vi ett nytt spel. Jag vann nästan, eller okej Peter vann men det var bara för att dom sa att kobajs i en hage när man ligger och solar inte alls är störande på sommaren, hallååå!? Kobajs luktar ju äckligt, det är inte mysigt!!
Sov till nio idag och sen blev det en dusch direkt, nu har jag precis ätit färska frallor till frukost som J var upp klockan sju och bakade, haha! Tror han är trött på att vara hemma nu! Tur för honom att han börjar jobba i morgon!
 
Jag ska ta och fixa mig och lite sånt nu sen ska vi veckohandla som vanligt och senare ska vi åka till Örebro och fira min bästate Stina som fyller 30, grattis!!
 
Har förresten åkt på en dryg förkylning så klart nu också, har känt mig lite hängig hela helgen och snorar, är täppt, hostar, nyser och är lite tung i huvudet. Hoppas verkligen att det släpper innan bebis behagar att komma ut! Vilket gärna får vara typ nu!
 
 
Puss och kram / Barbamamma i sin onepiece
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0