25 mars 2013

Hejsan soliga måndag!
Idag började jag dagen med att promenera fram lite sammandragningar, nu har jag nyss ätit frukost och ska snart ta tag i en storstädning här hemma. Yes, här kör vi på operation tvinga ut bebis just nu! Haha! Är inte direkt trött på att vara gravid men jag vill ha en bebis att lukta på nu!!
 
Johan fick hoppa in en vecka tidigare än det var tänkt på sitt nya jobb, så han började idag så ist för att ha en vecka tillsammans så blev jag visst själv här hemma. Men men, jag ska hitta på allt och lite till för att inte bli så uttråkad, haha! Får se om pappa kommer förbi idag och kikar lite inför insättningen av tvättmaskinen..
 
Nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag sätter igång och sen hoppas jag att solen ligger på ordentligt på balkongen senare så jag kan sola lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0