26 mars 2013

Tisdag och vad har jag hunnit med hittills idag då? Jo jag har tvättat alla mina sminkborstar och det tog ju sin lilla tid, ont i ryggen hann jag också få. Men nu är det gjort iaf! När jag beställde tvättmaskinen så sa dom att dom trodde den skulle komma idag men i morgon som senast så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska jag dra på en bulldeg och anta att den inte dyker upp så vi kan hämta den fören i morgon? Eller ska jag ligga i soffan en stund till och hoppas på att dom ringer och säger att den har kommit? Vore sjukt drygt att stå där med en halvklar bulldeg om dom ringer men samtidigt så skulle det vara gott med lite färska bullar!
 
Aja, ska ligga och vila ryggen en stund och sen får jag se vad jag hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0