28 mars 2013

Hej på er!
Idag är det skärtorsdagen, vilket betyder påsk i helgen och massa godis och mat, yeeey!
Jag har varit ute och gått en sväng med Molly och ätit frukost och nu ska jag strax ta och fixa mig för strax efter tio ska jag träffa Louise på stan, jag måste hitta en present och sen ska vi nog bara kila runt och titta i lite affärer, mysigt! Vid halv tolv ska jag till min bm och efter det får vi se om vi ska ta en lunch någon stans eller om jag måste hem ifall pappa kommer och sätter in tvättmaskinen idag, hoppas verkligen att han hinner för det vore skönt att få det gjort!
 
J Jobbar till fyra idag, jag som trodde han skulle sluta tidigt, men nehee.. Aja men när han kommer hem ska vi iaf iväg och fixa lite ärenden och sen ska jag köpa massa påskgodis till helgen! Har en del hemma redan men det är inte påskgodis så det vill jag inte ha, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0