29 mars 2013

Hej på dig långfredag!
Jag har haft en slapp morgon här hemma med mina hjärtan, ska snart ta och kolla över det där med bb-väskan innan Jompa och min bm tjatar hål i huvudet på mig, haha! Sen ska jag fixa mig och så ska vi ta och åka ut till landet och umgås med sväronen och Anna ett tag. Senare ska vi åka till Arboga och fira påsk med min släkt hemma hos min moster, den årliga påskmiddagen och det ska bli sååå gott! Ska även passa på och fira min moster och kusin som har fyllt år!
 
Tror det här kommer bli en riktigt bra dag och att solen är framme gör det ju inte sämre direkt!
 
Idag är det två år sedan den här bilden togs, Molly hade precis flyttat
hem till oss och jag skulle iväg och äta påskmat med släkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0