30 mars 2013

GLAD PÅSK!
Hoppas ni får en toppendag med massa god mat och godis!
Jag sitter och väntar på att J ska bli klar, vilket jag gjort i över en timme nu men ja, Johan är inte alltid den snabbaste! Speciellt inte när han kommer på att han ska träna och ha sig innan man ska iväg, haha! Men när han blir klar så ska vi åka ut till sväronen och fira påsk med påsklunch och mys. Tror vi blir kvar där hela dagen och jag hoppas verkligen att solen kan hålla sig framme så man kan njuta lite i solen!
 
Är sugen på att hitta på något roligt till kvällen, haha men alla säger att jag ska hålla mig hemma så inte bebis ploppar ut! Men jag är som vanligt för rastlös så jag får se om jag kommer på något roligt att göra, kanske kan övertala min vapendragare Anna, annars blir det nog en myskväll i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0