9 mars 2013

Vi har haft en väldigt skön dag här hemma! Lite roligt är det ändå då jag alltid har haft problem med att "bara vara" och direkt när jag vaknar måste jag känna att jag har saker att göra hela dagen för annars blir jag nästan deprimerad, men nu under graviditeten så uppskattar jag mer och mer att bara få vara hemma och strosa runt i lägenheten. Vet inte om det är för att jag är så trött efter jobbveckorna eller om jag har blivit lugnare i mig själv, hoppas iaf att jag blivit lite lugnare så jag inte får så jobbigt sen när det blir mycket hemmatid med bebisen, haha!
 
Ska snart ta och fixa mig lite för ikväll ska vi umgås med Måns och Johanna. Vi ska äta donken som jag har varit sugen på i flera veckor och sen ska vi titta på melodifestivalen och spela lite spel, ska bli riktigt mysigt!
 
Haha tänk vad livet ändras ganska fort egentligen, förut så älskade både J och jag att festa, skulle tv'n vara på så var det typ film eller något man ville se, inte bara se på tv iaf. Nu är vårat fredagsmys gladiatorerna och farmen och på lördagarna kikar vi på melodifestivalen, haha! Men men, huvudsaken är ju att vi trivs och har det mysigt, sen kommer man så klart vilja göra annat på helgerna senare, men just nu trivs jag väldigt bra med att bara vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0