BB-väskan

32 dagar kvar till BF och idag har jag skrivit en lista med saker som ska packas i BB-väskan. Känns som att jag har skrivit ut hur mycket saker som helst så jag tänkte lägga upp min lista här så får ni gärna lämna synpunkter på om jag har missat något eller om något är onödigt!
     Vet inte riktigt när jag ska ta och packa dock, vissa saker kan man ju börja packa men en hel del använder man ju dagligen, men listan får väl ligga någon stans så att man bara kan riva ihop det nödvändiga ifall det skulle braka igång, haha!
 
Jag
2 Amningsbhar
Mjukisbyxor + leggins
2 Amningslinnen + ett vanligt
Kofta
Trosor + strumpor
Bikini (Om man vill bada)
Deo
Shampoo + balsam
Toffsar + hårspännen + borste
Foppatofflor
Ansiktskräm + hudkräm
Lipsyl
Amningsilägg + bindor + alvedon
Tandborste
Handduk till att tvätta ansiktet
 
Johan
Mjukisbyxor
2 T-shirtar
Kallingar + strumpor
Badshorts (Ifall han får bada med mig)
Deo
Tandborste + Tandkräm
 
Bebis
1 Boddy i stl 50
2 Boddys i stl 56
2 Byxor
2 Pyjamas
2 Mössor
Strumpor
Overall att åka hem i
Napp
Filt
 
Övrigt
Kamera + Laddare
Mobiler + Laddare
Legg + plånböcker
Mvc papper
Bilstolen
Dryck + godis + någon mat till J
Hörlurar till mobilen (Ifall man vill ha musik)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0