Matlagning och bakning!

Jag håller just nu på med en focaccia, tänkte ha tomater, oliver och vitlök på, fast på olika hörn så att man kan välja lite vilken smak man vill ha, hoppas det blir gott! Sen ska J och jag fixa mat, klyftpotatis, klyftade morötter, baconlindad kycklingfile och sallad sen såklart brödet till det. Ska bli såå gott!
 
Vi har även handlat massa gott inför myskvällen med Anna ikväll, morötter, gurka, dipp, ananas och popcorn, kommer bli sååå mysigt! Kommer dock rulla till sängen ikväll! haha!
 
 
Ringde förresten försäkringskassan också, skickade in papper om omprövning för 5/6 veckor sen och dom har 30 dagars handläggningstid och ändå kunde hon inte se att dom hade kollat på mina papper, så nu måste jag vänta på att dom hör av sig nästa vecka och ser om dom fått mina papper eller om det blivit något fel.. Så drygt! Jag vill ju bara ha ett svar så jag kan fylla i hur många dagar i veckan jag tänkt vara mammaledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0