Överrasknings Babyshower!

I lördags skulle jag, Anna, Johanna, Jossan och Madde ha tjejkväll hos madde vilket vi planerat ett tag. Så Anna och jag fixade oss och sedan åkte vi alla dit för att umgås, när vi kliver in genom dörren så ser jag att det står massa snittar och bål inne i köket. "Gud vad mumsigt, men vad mycket mat!" Är typ det första jag tänker men sen tänker jag inte mer på det utan följer efter Anna in till vardagsrummet för att gå lite husesyn och där inne ser jag först ett bord med massa presenter på och sen rätt var det är skuttar alla mina fina vänner och systrar fram!! Linda hade flugit hem från Berlin, Elin, Stina, Louise och Sandra var också där och jag blev så himla förvånad! När chocken har lagt sig så inser jag att dom har dukat med rosa servetter, det hängde rosa ballonger och små bebisstrumpor i taket och allt var så himla fint!
 
Vi började sen med att äta massa snittar och sitta och prata massor, efter det blev det en supergod cheesecake till efterrätt. Sen var det dags för lite lekar, först fick dom måtta på sig själva med ett band hur stora dom trodde jag var över magen och sen skulle vi se vem som var närmast, Stina vann och hade bara någon cm fel. Dom flesta andra hade däremot gjort mig stor som ett hus, haha! Sen fick jag se bilder från när alla var ca 6 månader och så skulle jag gissa vem som var vem, prickade in alla 9, haha! Till sist fick alla gissa när vi tror att bebis kommer, vad hon kommer väga och hur lång hon kommer vara, lapparna har jag här hemma och det ska bli kul att se vem som kommer närmast sen!
 
Hade ju presentöppning också så klart, så himla fina saker fick vi! Och jag, J och bebis är så galet tacksamma för dom fina presenterna! Sandra T kunde tyvärr inte komma ner från Abisko hem hon hade skickat ner massa fint! Tack!
 
Jag har nog aldrig blivit så överraskad och glad i hela mitt liv! Tydligen hade tjejerna planerat det här lääänge och var livrädda att jag skulle komma på dom, men jag anade absolut inget alls! Och att dom hade tänkt på just sånt jag gillar så mycket som snittar och sånt gjorde det ju ännu roligare!
 
Tack så himla mycket tjejer för den underbara kvällen, det kunde verkligen inte blivit bättre!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0