Puuuh!

Åh jag är helt slut!!
Drog ju ner på stan och mötte upp Louise och sen letade vi på en present till min moster som har fyllt år, efter det blev det en tur till min bm. Allt såg bra ut och om inte bebis har kommit till den 8e (fyra dagar efter bf) så skulle jag få komma in och så ska hon försöka irritera igång magen/livmodern, känns bra att hon erbjuder det direkt så slipper man tjata sig till det som vissa stackare har fått göra.
Efter det så skyndade jag hem och åt lite lunch och så kom pappa hit och kopplade in tvättmaskinen, tack pappi och sväronen för all hjälp!! Sen har jag vikt tvätt, slängt all frigolit och sånt skit och sen damsugit upp all frigolit i hela lägenheten, hehe! Har även förberett en pajdeg till pajen vi ska äta ikväll, varit ute med Molly och nu testkör jag maskinen en sväng!
 
Men nu är jag som sagt helt jävla slut så nu ska jag ta mig en glass och ligga på soffan en stund innan Johan kommer hem för då ska vi iväg och köpa en present till och sen köpa massa godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0