Söndagsmys!

Sitter just nu och väntar på att maten ska bli färdig, hasselbackspotatis, kottletter, stekta kantareller, sallad och sås har vi lagat till, ska bli sååå gott! Sen ska jag göra en fruktsallad som vi ska smaska på i soffan till en Johan Falk film, perfekt avslut på semestern och nu kan jag ladda för dom sista 3/4 veckorna på jobbet!
     Det känns nästan lite konstigt att börja jobba igen, trots att jag bara varit ledig en vecka så känns det som väldigt mycket längre, men det ska ändå bli skönt att få ha något att göra på dagarna så att tiden går fortare. Säger som mitt hjärta "Nu kan hon väl bara få komma ut!" Fast oj vad jag kommer sakna min mysiga mage sen!
 
Lägger upp den här bilden, bara för att jag är så jävla snygg där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0