10 maj 2013

Hej där!
Igår tog Johan och jag det mest lugnt, diskade, var ute på en långpromenad osv. Sen igår kväll åkte jag och hämtade Anna i Västerås och så har hon sovit här, mys!

Idag var vi (Anna och jag) en sväng till affären och nu sitter vi och solar på balkongen, Neah sover så gott i vagnen här bredvid. Om ett tag ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig lite för ikväll kommer brudarna över för att ha tjejkväll! Vi ska köpa mat, äta fruktsallad med mjukglass (sån man gör själv, hoppas det blir gott!), sen har jag köpt lite chips och ostbågar som vi kan smaska på. Får se om jag tar mig något glas vin också kanske, det är så gott när det är fint väder på något vis..

Nej nu ska jag njuta vidare lite till innan pluttan vaknar och vill ha mat!

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0