13 maj 2013

God lunch (?) på er!
Inatt sov Neah riktigt bra, hon åt vid tio igår kväll sen la jag henne i sin säng och där somnade hon själv, sov till halv fem i morse och då åt hon lite och så la jag ner henne i sin säng igen så hon fick sova vidare där. Vid halv åtta hade hon lite ont i magen så då fick hon komma över och sova på mig och så sov hon till typ halv tio, såå skönt eftersom hon inte sov så bra i helgen!
 
Har precis städat och fixat lite här hemma, När Neah vaknar igen så ska hon få lunch och sen ska vi gå ut och träffa Maria och Vilja, blir säkert en promenad och sen ska vi nog sitta lite i solen om den är framme. Skulle behöva tvätta lite men det tar jag nog ikväll ist!
 
Ha en bra dag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0