15 maj 2013

Vilken bra dag det var igår! Vi passade på och åkte ut till sväronen efter att vi hade hämtat ringarna också, fikade och pratade ett par timmar, så himla trevligt! Och ja, appropå ringarna! Dom är sååå fina och jag hade en sån sjuk jävla tur! Min ring skulle bli väldigt dyr så för att dra ner kostnaden med några tusen så valde jag att ha fejkade stenar som ser ut som diamanter men inte är det, men sen hade dom råkat beställa fel. Så nu fick jag diamanter iaf men behövde inte betala för det eftersom det var dom som hade gjort fel, så sjukt men ja, det tackar man ju inte nej till! haha! Lycka!
 
Idag vaknade vi halv nio typ och Neah ligger och fiffilurar bredvid mig och jag har ätit frukost och grejat, ska göra mig klar det sista nu sen mata henne och så blir det en promenad i solen med Maria och Vilja! Sen ska jag nog sitta på balkongen och sola om solen håller sig framme!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0