2 maj 2013

Idag firar ju som sagt Johan och jag fyra år tillsammans, helt galet vad tiden går fort! Det blir inget stort firande utan vi ska bara laga lite god mat och mysa tillsammans.
 
Neah blir ju även fyra veckor idag och hon slår på stort! Först sov hon i sin säng hela natten, jag la bara ner henne igen när hon ätit och så somnade hon lugnt igen. Vid sju fick hon komma upp i våran säng och sova en stund på mitt bröst, så himla mysigt! Sen passade hon även på att ligga i babygymmet en bra stund så att jag fick klä på mig och göra frukost, när hon sen tröttnade på det så fick hon ligga lite i min famn och somnade nästan direkt, snuttan! Innan hon somnade hann hon dock med att ge mig ett stooort leende, jag smälte totalt! Önskar att jag kunde fått med det på ett kort!
      Det går så fort med Neah nu! Hon orkar hålla upp huvudet lite, hon växer så det knakar och hon har börjat ge oss små leenden till och från och någon enstaka gång har det även kommit ett litet joller, vår fina prinsessa!
 
Nu ska jag äta upp min frukost och fixa lite innan hon vaknar och vill ha lunch, sen blir det en promenad i solen och efter det kommer Johanna över och umgås lite, ska bli så kul! Känns som om jag inte sett henne och babykulan på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0