6 maj 2013

Hej på dig måndag!
Igår så gjorde vi det vanliga, veckohandlade och sådär och sen åkte vi hem till Elisabeth vid fyra och blev bjudna på mat och umgicks lite med Sandra, Isak, Mamma, mormor och morfar. Mycket trevligt!
 
Idag har jag tittat på några Greys anatomy avsnitt, jag ska se om allt från början tänkte jag då jag aldrig direkt har följt det utan bara sett lite strö avsnitt här och där, riktigt bra är det! Sen har jag varit ute på en skön promenad med Molly och Neah, städat hela lägenheten har jag också hunnit med, ska bara bädda rent så är jag klar sen. Nu blir det en liten sen lunch innan pluttan ska ha mat igen.
 
 
Idag vid halv sex så ska jag äntligen få klippa mig, är så himla trött på mitt hår och skulle verkligen vilja ha en förändring men just nu har jag inte kommit på hur jag ska göra. Toppar det nog bara som vanligt och så får jag komma på något roligare till nästa gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0