14 oktober 2013

Hejsan!
Idag har vi en fullspäckad dag framför oss, jag och Neah! Eller ja det är väl mest jag som ska göra massor och Neah lär väl hänga på, haha!
Nu ska jag äta lite frukost och ge Neah frulle sen har jag typ 7 maskiner tvätt att ta tag i, har inte bokat tvättstugan så lär inte bli klar idag genom att tvätta med våran lilla maskin! Sen skulle jag behöva både diska och städa så ja vi får se vad jag hinner med, kommer iaf inte bli klar fort!
 
Sen vid 16.20 är det dags för babysim som vanligt, veckans höjdpunkt för oss alla i familjen tror jag!
 
Så ja, idag är det massor att göra men det är skönt att ha saker att göra samtidigt så det är väl bara att sätta fart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0