4 oktober 2013

Idag är det den 4 oktober 2013, och det betyder?
Jo det betyder att jag fyller 23år, yey! Men det roligaste av allt och kanske det sjukaste är att min lilla pluttiga bebis blir hela 6 (!!!) månader! Hur hände det lixom?
Jag kan inte förstå att jag för sex månader sedan vid den här tiden låg på BB med mitt och Johans lilla underverk! Tänk att så mycket har hänt på den här tiden! Hon är och har alltid varit en bestämd och matglad liten tjej och det senaste nu är att vi övar på att sitta själv längre stunder, igår var hon superduktig när hon satt på ett bord, haha! Hon vrålar även "mammaaaahh" ett par gånger om dagen, dock förstår hon ju inte vad hon säger och det är ju inte menat till mig, men det värmer ändå massor i hjärtat!
 
På sex månader har hon kommit in i vårat liv som en virvelvind och stulit med sig våra hjärtan! Hon är det finaste vi har och jag vet inte hur jag skulle kunna berätta hur stolta vi är över henne och hur ofta vi sitter med tårar i ögonen bara för att vi hör henne skratta, fisa eller göra något annat sjukt gulligt eller roligt!
 
Här låg hon fortfarande i min mage. Den här bilden tog jag när vi var hemma och värkarna hade startat! Helt sjukt att hon ett antal timmar senare låg i min famn!
 
Här är hon, vår prinsessa! Bara några minuter gammal!
 
Vipps blev hon 1 månad och fick rosetter i håret!
 
2 månader gammal och då började alla roliga miner och skratt komma! Jag tror aldrig vi har kämpat så hårt någonsin för att få med ett skratt på en bild! 
 
3 månader gammal och då passade vi på att döpa Neah. Hon ville vara lite cool och gjorde en "superman" inför gästerna!
 
4 månader och Neah hittade till sin glädje sina fötter, lyckan var total!
 
5 månader gammal och det roligaste som finns är att bada, bli kittlad på magen och att få äta och kladda med mat!
 
6 månader och nu är hon en stor tjej!
 
♥ Vår underbart fina prinsessa! Vi älskar dig till månen och tillbaka!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0