9 oktober 2013

God morgon på er!
Idag vaknade jag vid åtta och kände att halsen var lite öm så jag passade på att göra en god frukost med honungsvatten till. Nu ska jag strax gå ut och gå med molly så att Neah får sova lite i vagnen innan det är dags för lunch. 

Igår på eftermiddagen gick jag över till Måns och Johanna och fikade och satt och pratade, trevligt! 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, skulle behöva gå till stan och se om jag får en ny kedja till ett halsband då min har gått sönder efter bara 5månader. Skulle även behöva gå till Ica och byta ersättning, men ja, får se vad jag orkar göra, haha! 

När Johan kommer hem ska vi nog åka hem till hans föräldrar och träna lite och sen ikväll är det äntligen dags för Greys anatomy igen, wiiiihuuu!! 

Nej nu ska jag ta tag i dagen, ha det så bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0