Födelsedagskalas!

Jag har haft ett så himla roligt och bra kalas nu ikväll! jag hade bakat frallor som jag bjöd på med lite olika pålägg och sen tårta till efterrätt så klart! Så mycket fina presenter har jag också fått! I morse kl.05.30 hade Johan och jag paketöppning och då fick jag en samsung galaxy 3 tab (en surfplatta) något jag verkligen ville ha så jag blev superglad! Sen så har jag fått en blomma, planksteksplankor, fruktskål, chokladfondy apparat, choklad, sangria, ostbågar, nagellac

ksgrejer, body mist från victoria secret, en prenumeration på vi föräldrar, tårtfat, hjärtformad ungsform, prydnadsängel och grytlappar. Jag är så galet glad för allt! Det var verkligen allt jag önskat mig och massor där till!

Tack så himla mycket till alla som kom och firade mig och tack för alla grattis jag fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0