Oct. 21, 2013

Hej!
Sorry att jag inte bloggat på hela helgen men i fredags var det begravning för min älskade morfar, oerhört jobbigt men väldigt fint! Neah hade även barnvakt för första gången och hon var hos sväronen 6.5 (!!!!) timmar och hade uppfört sig exemplariskt! Vår duktiga tjej!

I lördags var johan och jag ute och gick ett tag och fotade lite och på kvällen var jag över till Jossan för mat och sällskapsspel med henne, Anna och Johanna.

Igår var vi ut till sväronen en sväng, J bytte däck på bilen och jag tog en pw med Anna. Sen gandlade vi och gjorde lite sånt där, avslutade dagen med Solsidan och hemmagjord pizza, mums!

Efter två veckor med väldigt dålig sömn för mig och Neah så verkar det äntligen ha vänt lite underhelgen, men fy vad jobbigt det är att inte få sova ordentligt!


Idag så tog Johanna och jag en pw på förmiddagen och nu håller jag på och lagar matlådor till Neah för fullt. Senare är det babysim som vanligt!

Det fick bli en kortfattad uppdatering för nu måste jag fortsätta innan Neah vaknar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0