UnderBara Barn

Förrförra helgen åkte ju jag, Elin, Stina, Johanna och så Nellie så klart till underBara barn mässan. Vi var där redan till öppningen och var kvar nästan till stängning. Det var mycket kul att titta på och vi fick väldigt generösa och roliga goodiebags! På bilden med Massa saker är det bara sånt jag fick, helt sjukt! 
Det var blandannat nappflaskor, pureburkar, nappar i mängder, majskrokar och massa andra saker som Neah älskar! 


Sen köpte jag lite kläder och det på bilden betalade jag 100kr för, för allt! Napparna har jag kollat på flera gånger men här i stan har dom kostat 89kr och på mässan fick jag dom för 20kr så det var riktigt kul!

Så ja, jag är väldigt nöjd med dagen och kommer säkert åka nästa år med! 




Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh ja hade också velat va där!! Verkar ju toppen vem man än pratar me som varit där o läst många positiva blogginlägg också *avis* :P

Svar: Ja det är verkligen roligt och verkligen allt är ju gjort för barn och föräldrar :) Du får åka på den nästa år! :)
aspsara.blogg.se

2013-10-18 @ 07:01:37
URL: http://tigerlycka.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0